Tiedote judojunioreille sekä vanhemmille  3/2017

20.11.2017

Tiedote judojunioreille sekä vanhemmille  3/2017

Tehostamispäivä Lempäälässä

Osana alueemme judotoimintaa, Lempäälän judoseura järjestää tehostamispäivän lauantaina 25.11.

Treeni 1: 10-11.45

Treeni 2: 14-15.30

Ottelupainotteisten treenien pääohjaaja on Rami Myllymäki 2.d

- mennään omilla kyydeillä tai kimppakyydeillä. Whatsupissa voidaan viestitellä onko autoissa tilaa tai tarvitseeko joku kyytiä (mistä lähtö? )

- Leirimaksu 10 €/juniori (Porin judoseura maksaa junioreidensa maksut, kunhan ilmoittautuminen on hoidettu 23.11 mennessä Whatsupin kautta (kts. alla oleva viesti)

- P.s. Lempäälän Kisan judosali sijaitsee kauppakeskuksen sisällä IdeaparkSportin kamppailusalissa, joten jouluostosten teko käy kätevästi siinä sivussa itse kauppakeskuksen tiloissa. Myös evästä on helppo ostaa, kun lähimmät ruokapaikat ovat kiven heiton päässä.

Whats Up – ryhmät

Tehostaaksemme yhteydenpitoa luomme WhatsUp ryhmän seuran junioreiden vanhemmille:

Ryhmä JUDO

Tähän ryhmään tulisi liittyä kaikkien junioreiden vanhemmat ryhmistä ”nuoremmat juniorit ja vanhemmat juniorit”.

Lähetä nimi+ puh.nro numeroon 040-55 727 41 (Rasmus)