Tammen tilan leiri junioreille 1-3.9

20.8.2017

Tammen tilan leiri

Perinteinen junioreiden judokauden avaus pidetään Tammen tilalla 1-3.9 uimisen, saunomisen ja mukavan yhdessäolon merkeissä kaksipäiväisenä.

Ohjelmassa myös kalastusta, melontaa ja kuntoharjoituksia

Varustus: - uikkarit + pyyhe

- lenkkivarustus (lenkkarit + verkkarit)

- makuupussi (tai peitto + lakanat)

- riittävä ja säänmukainen vaatetus

- maltillisesti herkkuja

- (omat liivit melontaan ja omat onkivälineet,  jos sellaisia on)

-  reipas leirimieli

Leiri alkaa perjantaina klo 18, päättyy sunnuntaina klo 11 leirin purkuun ja yhteiseen siivoamiseen, kotiinlähtö klo 12 (= Tämä tarkoittaa, että saavu paikalle n. klo 11 ja varaudu osallistumaan pieneen leirin purku/loppusiivoushommaan)

Leirillä tarjotaan seuraavat ruokailut: Ilta- ja aamupala 2 krt, lounas, päivällinen

Leirin hinta 15 €/juniori.

Maksetaan ennen leiriä seuran tilille FI62 5700 2020 0567 41

Viestiksi: Tammen tila + leiriläisen nimi

Ilmoittautuminen: ma 28.8 mennessä sami.salonen(at)edupori.fi

Leiripaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, rajallinen määrä paikkoja

Leirille tarvitaan myös vapaaehtoisia vanhempia, jotta leiri voidaan järjestää ! Ilmoita ilmoittautumisen yhteydessä, jos teillä vanhemmilla on mahdollisuus osallistua leirille joko kokonaan tai osittain, vanhemmista ei leirimaksua.