Hinnasto

PDF-tiedostoOHJE Seuran jäsenmaksun maksaminen_Porin judoseura Fudoshin.pdf (177 kB)
seuran jäsenmaksuohjeet
PDF-tiedostoOHJE_JUDOLIITON LISENSSIN MAKSAMINEN SUOMISPORTISSA.pdf (497 kB)
Judoliiton lisenssin/vakuutuksen maksuohjeet

HUOM!

Jäsenmaksu 2023-2024

KAIKKI Jäsenmaksut maksetaan Suomisport.fi -portaalin kautta (pl. FitJudo)

Liikkuja suorittaa erikseen Suomisportissa:

1. Judoliiton maksun/lisenssin (sisältää vakuutuksen)

2. oman seuran jäsenmaksun.

Tärkeintä on nyt, että liikkuja hoitaa Judoliiton lisenssin Suomisportissa oitis kuntoon, jotta vakuutus astuu voimaan heti syyskauden 2023 alussa. Ohjeet molempiin maksuihin tällä sivulla ylhäällä.

Judoliiton judolisenssillä voit harjoitella judoa valitsemassasi seurassa. Judolisenssi on voimassa 1.8.2023-30.7.2024 ja se sisältää mahdollisuuden harrastaa, kilpailla, kouluttautua, valmentaa, korottaa vyötä, osallistua tapahtumiin, sekä ryhmävakuutuksen tapaturmien varalle.

Ostamalla erillisen lisäturvavakuutuksen, lisäät judovakuutuksesi vakuutusturvaa 10.000 eurolla. Liittolisenssi on oltava ostettuna ennen kuin voit ostaa lisäturvavakuutuksen. Kysy seurastasi lisää.

Aloittaville harrastajille: Kysykää neuvoa ohjaajiltamme tarvittaessa jäsen- ja vakuutusmaksuihin liittyen.

LISÄTIETOA JUDOLIITON LISENSSISTÄ JUDOLIITON SIVUILTA

Porin Judoseura Fudoshinin jäsen-/harjoittelumaksut kaudelle 2023-2024

Klikkaa oikeaa maksuluokkaa/jäsenpyyntöä. Linkki vie Suomisportiin, jossa hyväksyt jäsenkutsun. Tämän jälkeen seura lähettää n. viikon sisällä jäsenmaksun Suomisport -tilillesi kohtaan maksut.

MUKSUJUDO 4-6v.:

Muksujudokat 4-6 v. Koko vuosi (s.2023-k.2024) 100€

Muksujudokat 4-6 v. Syyskausi 2023 50€

Muksujudokat 4.-6v. Kevätkausi 2024 50€

JUNNUT 7-17v.

Juniorit 7-17 v. koko vuosi (s. 2023-k.2024) 140€

Juniorit 7-17 v. syyskausi 2023 70€

Juniorit 7-17 v. kevätkausi 2024 70€

AIKUISET yli18v.

Aikuisjäsen, koko vuosi 2023-2024 140€

Aikuisjäsen, syyskausi 2023 70€

Aikuisjäsen, kevätkausi 2024 70€

FitJudo, syyskausi 2023, 50€. Suoritetaan tilisiirtona seuran tilille. (ei tarvitse Suomisport -profiilia)

Seuran toimihenkilöt ja Kannatusjäsenet, vuosimaksu 15€ (ei harjoitteluoikeutta)

Hyvin harvakseltaan harjoittelevat, vuosimaksu 15€ (pitää hoitaa myös judoliiton lisenssi, jos treenaa)

MUITA MAKSUJA

- Judopuvun hinta n. 50 € (koosta riippuen)

- Vyökoemaksu      50 €

- Judopassi           40 €

Seuralla lisäksi myynnissä judopukuja ja vöitä sekä seuratuotteita.

Seuran Tilinro, johon maksetaan puvut, tuotteet yms.   FI62 5700 2020 0567 41

Porin judoseura Fudoshinin jäsenmaksun maksaminen

Harrastaja maksaa jäsenmaksunsa Suomisportin kautta.

Kaikkien tulee tehdä ensin profiili Suomisporttiin ja sen jälkeen hankkia seuran jäsenyys ja vakuutus luodun profiilin kautta.

Profiili tehdään aina aikuiselle, lapset siis kirjataan järjestelmään aikuisen kautta

Jäsenmaksun maksaminen onnistuu seurassa myös: SMARTUM, MYEDENRED, Epassi. Näiden kanssa ole yhteydessä seuran Rahastonhoitaajaan p. 050 441 8822 tai juuso.nuotiomaa (at) gmail.com ennen jäsemaksun maksamista

Profiilin luominen

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja klikkaa "Sisään Suomisporttiin"

2. Aloittaaksesi profiilisi luomisen tai kirjautuaksesi sisään, anna sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi, johon voit vastaanottaa tekstiviestejä. Alaikäisen lapsen huoltaja: Käytä omaa yhteystietoasi!

3. Jos käytit sähköpostiosoitettasi, saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta voit jatkaa profiilisi luomista. Jos käytit puhelinnumeroasi, saat tekstiviestinä kirjautumiskoodin, jonka syöttämällä voit jatkaa tilisi luomista. HUOMIO: Kirjautumislinkki tai kirjautumiskoodi ovat voimassa 10 minuuttia.

4. Anna loput tilin luomiseen tarvittavat tiedot ja klikkaa ”Luo tili”.

5. Luotuasi profiilin näet omat tietosi. Jos sinulla on muiden lajien lisenssejä ostettuna Suomisportista, ne näkyvät profiilissasi.

6. Jos olet ostamassa jäsenyyttä lapsellesi, klikkaa ”Lisää lapsi”

Huomio: Älä laita lapselle omaa puhelinnumeroasi tai sähköpostiosoitettasi, vaan jätä kohdat tyhjiksi.. Lapsi kiinnittyy profiiliisi, joten tarvittaessa seura voi olla yhteydessä lapsen huoltajaan.

Seuran jäsenyys ja vakuutus maksetaan Suomisportissa toisista erillään