Vesa Rantalalle tupla mitalit Aprilli Shiaista kurikasta la 29.04.2022.

1.5.2023

Ensimmäisessä M-90 kg ottelussa Rantalalle tuli vastaan oman seuran vastustaja eli (Porin Fudoshinin) Jussi Grönroos. Se ottelu päättyi Rantalan ippon voittoon sidonnalla 10-0. Seuraavan ottelun Rantala voitti varoituksilla 10-0 Isak Höglundin (Enbukan/Pietarsaari).  Kolmannessa ottelussa Rantala, hävisi lonkkaheitolla 10-0 Kurikan Seibukan Joonas Peltomäelle. Peltomäki saavutti tämän vuoden sm-kisoissa miehissä pronssia aikaisemin tänä vuonna.

MV-90 (miesten veteraanit) sarjassa Vesa Rantala voitti kultaa. Ensimmäisellä ottelussa Rantala, voitti taas Jussi Grönroosin seurakaverinsa 10-0  uhrautumisheitolla. Toisessa ottelussa Rantaa voitti wazarin arvoisella jalkapyyhkäisyllä Tero Haukkalan (Seinäjoen Judoseura).  Jussi Grönroos saavuttu tässä sarjassa pronssia.

Muut  mitalistit (Porin Fudoshin)

T11-28

1.                      GRÖNROOS Peppi                   Porin JS Fudoshin

T11-32