Seuragraduointi 1/2023 ke 24.5.2023

Kevään vyökoe Porissa

SEURAGRADUOINTI 1/2023

ke 24.5.2023 klo 18-20, Urheilutalon tatami

Fudoshin järjestää vyökokeen eli graduoinnin toukokuussa. Graduointiin voivat osallistua seuran jäsenmaksun maksaneet jäsenet. Vyökokeessa mitataan harrastajan judo-osaaminen seuraavaan vyöasteeseen.

Milloin vyökokeeseen?

Oman harjoitusryhmäsi vastuuohjaaja kertoo, milloin ajankohta seuraavalle vyönkorotukselle on sopiva, ja mitä taitoja kokeeseen mennessä pitäisi vielä kehittää. Vyökokeeseen menevältä nuorelta (<15v.) vaaditaan: kolme pätkää vyössä. Jos vyökoe hylätään, graduoija sopii kokeen uusinta-ajan kokelaan kanssa.

Vyökoeharjoitukset:

Junnut, ma 15.5. J2-ryhmän harjoitusten yhteydessä (aikuisille kokelaille sovitaan erikseen)

Kokelaille järjestetään harjoitus, joissa käydään läpi graduointia tapahtumana sekä vyökokeessa vaadittavaa tekniikkaa. Osallistumisvelvoite kokelaalla.

Hakemukset tulee olla huolellisesti täytettynä. Keltaisen vyön kokelaat: aina paperinen anomus liitteineen. Oranssista ylöspäin: myös sähköinen hakemus käy valmentajan puollon jälkeen.

Tästä sähköiseen lomakkeeseen

PALAUTUS OMALLE VASTUUOHJAAJALLE 9.5. mennessä